Endast avtalskunder kan beställa här. Privatpersoner och andra icke-avtalskunder kan köpa via återförsäljare, tryckta titlar via t.ex. bokus.com och adlibris.com, digital/onlineböcker via Hermods webbutik.

Stäng <

Din lista är tom

E-posta listan

Stäng x      Avbryt

H2000 Praktisk marknadsföring 2 Series mark

Kommunicera säljande!

I H2000-serien förenas teori med praktik. Serien omfattar läromedel för yrkesutbildningar inom handels- och administrationsyrkena. Böckerna i serien är särskilt framtagna för att passa på gymnasieskolans Handels- och administrationsprogram men de lämpar sig även för olika typer av bransch- och vuxenutbildningar. I samtliga av seriens böcker varvas faktatexter med exempel, övningar och projekt. Till respektive faktabok hör en lärarhandledning. I den andra upplagan av Praktisk marknadsföring 2 har vi uppdaterat exempel och tabeller och ändrat uppgifter som blivit daterade.

Gunilla Eek, Conny Gustafsson, Anders Pihlsgård, Susanne Walldenheid

Om författarna

Fråga ämnesrådgivaren

Lämplig för



H2000 Praktisk marknadsföring 2

Titel   Inkl moms Antal Köp/Spara

H2000 Praktisk marknadsföring 2 Fakta och uppgifter

978-91-47-12964-5

Gunilla Eek, Conny Gustafsson, Anders Pihlsgård, Susanne Walldenheid

Utgivningsår: 2018 , Upplaga: 2
Omfång: 320 sidor

Smakprov

Nyhet
 
449 kr  (476 kr)   

H2000 Praktisk marknadsföring 2 Fakta och uppgifter Digitalt utvärderingsexemplar

IC71296401

Gunilla Eek, Conny Gustafsson, Anders Pihlsgård, Susanne Walldenheid

Online
Utgivningsår: 2018 , Upplaga: 2
Abonnemangsperiod:2 veckor

       

H2000 Praktisk marknadsföring 2 Lärarhandledning (nedladdningsbar)

978-91-47-12990-4

Gunilla Eek, Anders Pihlsgård

Fil
Utgivningsår: 2018 , Upplaga: 1
Nedladdningsbar i 12 månader Omfång: 160 sidor

Smakprov

Nyhet
 
1790 kr  (2238 kr)   

H2000 Praktisk marknadsföring 2 digital

Titel   Inkl moms Antal Köp/Spara

H2000 Praktisk marknadsföring 2 Onlinebok Grupplicens

978-91-47-91623-8

Onlinebok
Utgivningsår: 2013 , Upplaga: 1
Abonnemangsperiod:12 månader

Beställ samma antal licenser som du har elever i gruppen. Till varje grupp du beställer ingår 2 lärarlicenser.

  119 kr  (149 kr)   

H2000 Praktisk marknadsföring 2 Onlinebok Lärarlicens utvärderingsabonnemang

CE79162201

Onlinebok
Utgivningsår: 2013 , Upplaga: 1
Abonnemangsperiod:2 veckor

Beställ en gratis lärarlicens för att utvärdera.

       
Författarkrönika Sida 1 av 1    
  • Till syvende och sist handlar det ändå om att eleverna själva ska lära sig lösa verkliga problem som de kan möta i arbetslivet.”

    Till Anders Pihlsgård krönika

Läs mer

Varje dag kommer vi som konsumenter i kontakt med en stor mängd produkter och produkterbjudanden. För den som vill sälja någonting gäller det att hitta sätt att avvika från mängden, att sticka ut.

H2000 Praktisk marknadsföring 2 – kommunicera säljande är fylld med fakta och praktiska råd om hur, var och när butikens marknadsföring bör genomföras för att ge bästa resultat.

Nyckelord är butiksprofilering, affärsidé, planering, intern och extern kommunikation, sälj- och marknadsplanering, omvärldsanalys och marknadsundersökning samt etiska frågeställningar och lagstiftning kopplad till handel.

Till faktaboken kommer även en lärarhandledning.

Om författarna

Författare till boken är Gunilla Eek, Anders Pihlsgård och Susanne Walldenheid. Anders är konsult och lärare i ekonomiska ämnen samt medförfattare till ett stort antal läromedel. Gunilla är gymnasielärare i handel och har lång erfarenhet som egenföretagare i fackhandeln. Susanne är butikskonsult med eget företag inom butikskommunikation och gymnasielärare i handel.

Detta digitala läromedel beställer du grupp/klassvis pointingTriangle
Beställ samma antal licenser som du har elever i gruppen. Till varje grupp du beställer ingår 2 lärarlicenser. Lägg i listan en gång per grupp även om du beställer samma läromedel. Använd endast tecknen Aa-Öö 0-9 i gruppnamnet, inga andra tecken eller mellanslag.
Jag vet, visa inte det här meddelandet igen