Endast avtalskunder kan beställa på www.liber.se. Privatpersoner och andra icke-avtalskunder kan köpa via återförsäljare, tryckta titlar via t.ex. bokus.com och adlibris.com, digital/onlineböcker via Hermods webbutik.

Stäng <

Din lista är tom

E-posta listan

Stäng x      Avbryt

Affärsmannaskap och Försäljning

Visar 1 - 10 av 52 träffar.

Kundresan

- din guide till hållbara kundrelationer

Förstå vad kundresan är, lär dig arbeta med kundresor och hur resultatet används. Boken väcker tankar kring kundcentrering och varför det är viktigt!

Margareta Boström, Stefan Friberg

Policyhandboken

Vägledning för att frigöra företagets fulla förmåga

Här finns 100 exempel på policyer i alfabetisk ordning. Du får veta vilka frågor som behöver besvaras i dokumenten, vilka dokument som behövs och hur de kan vägleda företaget.

Gustaf Wettergren

Maxa snacket

så når du framgång genom digital kommunikation

Här delar kommunikationsexperten Zingmark lättillgängligt med sig av erfarenheter av att driva förändring inom digital kommunikation. Den vänder sig till dig som vill göra ditt företag mer kommunikativt och rustat för framtiden.

Karin Zingmark

Big Data

Smarta data och smart analys för bättre beslutsfattande och bättre resultat

Bernard Marr

Möt kunden öga mot öga

Nyckeln till lönsamma uppdrag genom VIVA!-modellen

Ulla-Lisa Thordén

Kundfokus

Skapa kundvärde och hållbara resultat

Hur skapar man kundfokuserad verksamhet och vilka är fördelarna? Här får du inspiration och kunskaper för att kunna arbeta för och med kunden.

Eva Bloch, Adéle (Ada) Elmgart

Hela bilden

Azita Shariati berättar om ledarskap styrt av värderingar, om jämställdhet, mångfald och hur uppväxten format henne.

Azita Shariati, Fredrik Emdén

Hållbara affärer

- så ökar du företagets konkurrenskraft och lönsamhet

Motivation och vägledning för företagens beslutsfattare att utveckla långsiktigt hållbara företag.

Gunilla Forsmark Karlsson, Gunilla Östberg

Butiksboken

En handbok för alla som arbetar i butik.

Helena Schmidt, Magnus Ohlsson

Business Behavior

Uppför dig - eller tappa affären

Affärsmässigt uppförande – business behavior – är inte bara en fråga om vanlig hyfs, utan handlar också om att din kund ska känna sig respekterad och trygg, och vilja bygga vidare på er relation. Boken är fylld med exempel och handfasta råd om affärsmässigt uppförande – alltid med affärsnytta och lönsamhet i fokus.

Annmarie Palm

Sida 1 av 6