Endast avtalskunder kan beställa här. Privatpersoner och andra icke-avtalskunder kan köpa via återförsäljare, tryckta titlar via t.ex. bokus.com och adlibris.com, digital/onlineböcker via Hermods webbutik.

Stäng <

Din lista är tom

E-posta listan

Stäng x      Avbryt

Affärsmannaskap och Försäljning

Visar 1 - 10 av 58 träffar.

Digital transformation

- strategier för affärsutveckling

Här får du som är chef eller ledare inspiration att hantera utmaningar och möjligheter som kommer med den nya digitala konkurrensen.

Patrik Widlund

Blue Ocean Shift

Nå framgång utan konkurrens

Chan W Kim, Renée Mauborgne

Högpresterande innovationsteam

Här får du veta hur du skapar innovationsteam i organisationen som aktivt arbetar med att utveckla nya produkter, tjänster och processer mot ett givet mål.

Mikael Johnsson

Heppologi

En bok om värderingar och ett kärleksfullt ledarskap

Vill du ha engagerade medarbetare som är öppna för förändring och tar ansvar för verksamheten? Här presenteras HEPP - en metod som är lika enkel som genialisk.

Ella Wahlgren, Fredrik Emdén

Ovetskap

- konsten att göra ovisshet till en tillgång

Prisbelönt bok som erbjuder alternativt sätt att hantera kunskap och expertis - att omfamna "inte veta" snarare än att frukta det.

Steven D'Souza, Diana Renner

Kundresan

- din guide till hållbara kundrelationer

Förstå vad kundresan är, lär dig arbeta med kundresor och hur resultatet används. Boken väcker tankar kring kundcentrering och varför det är viktigt!

Margareta Boström, Stefan Friberg

Policyhandboken

Vägledning för att frigöra företagets fulla förmåga

Här finns 100 exempel på policyer i alfabetisk ordning. Du får veta vilka frågor som behöver besvaras i dokumenten, vilka dokument som behövs och hur de kan vägleda företaget.

Gustaf Wettergren

Maxa snacket

så når du framgång genom digital kommunikation

Här delar kommunikationsexperten Zingmark lättillgängligt med sig av erfarenheter av att driva förändring inom digital kommunikation. Den vänder sig till dig som vill göra ditt företag mer kommunikativt och rustat för framtiden.

Karin Zingmark

Big Data

Smarta data och smart analys för bättre beslutsfattande och bättre resultat

Bernard Marr

Möt kunden öga mot öga

Nyckeln till lönsamma uppdrag genom VIVA!-modellen

Ulla-Lisa Thordén

Sida 1 av 6