Endast avtalskunder kan beställa här. Privatpersoner och andra icke-avtalskunder kan köpa via återförsäljare, tryckta titlar via t.ex. bokus.com och adlibris.com, digital/onlineböcker via Hermods webbutik.

Stäng <

Din lista är tom

E-posta listan

Stäng x      Avbryt

Marknadsföring, Kommunikation och Media

Visar 1 - 10 av 80 träffar.

Blue Ocean Shift

Nå framgång utan konkurrens

Chan W Kim, Renée Mauborgne

Följarna först

- redaktionell metod för kommunikatörer

Ge följarna och de företaget kommunicerar med det de verkligen har glädje av. Här lär du dig arbeta metodiskt med redaktionell kommunikation.

Staffan Ekengren

Ovetskap

- konsten att göra ovisshet till en tillgång

Prisbelönt bok som erbjuder alternativt sätt att hantera kunskap och expertis - att omfamna "inte veta" snarare än att frukta det.

Steven D'Souza, Diana Renner

Marknadsföring i butik

Om forskning och branschkunskap i detaljhandeln

En djupdykning i de senaste femtio årens forskning om marknadsföring inom detaljhandeln.

Jens Nordfält, Carl-Philip Ahlbom

Kundresan

- din guide till hållbara kundrelationer

Förstå vad kundresan är, lär dig arbeta med kundresor och hur resultatet används. Boken väcker tankar kring kundcentrering och varför det är viktigt!

Margareta Boström, Stefan Friberg

Policyhandboken

Vägledning för att frigöra företagets fulla förmåga

Här finns 100 exempel på policyer i alfabetisk ordning. Du får veta vilka frågor som behöver besvaras i dokumenten, vilka dokument som behövs och hur de kan vägleda företaget.

Gustaf Wettergren

För-påverkan

Ett helt nytt sätt att övertyga och påverka

Efter världssuccén med Påverkan (Influence) har Robert Cialdini nu fokus på hur du förbereder åhörare på att ta emot budskapet innan du levererar det.

Robert Cialdini

Maxa snacket

så når du framgång genom digital kommunikation

Här delar kommunikationsexperten Zingmark lättillgängligt med sig av erfarenheter av att driva förändring inom digital kommunikation. Den vänder sig till dig som vill göra ditt företag mer kommunikativt och rustat för framtiden.

Karin Zingmark

Lojala kunder

Fånga potentialen mellan kundmötena

Inger Roos

Big Data

Smarta data och smart analys för bättre beslutsfattande och bättre resultat

Bernard Marr

Sida 1 av 8