Endast avtalskunder kan beställa på www.liber.se. Privatpersoner och andra icke-avtalskunder kan köpa via återförsäljare, tryckta titlar via t.ex. bokus.com och adlibris.com, digital/onlineböcker via Hermods webbutik.

Stäng <

Din lista är tom

E-posta listan

Stäng x      Avbryt

Marknadsföring, Kommunikation och Media

Visar 1 - 10 av 74 träffar.

Kundresan

- din guide till hållbara kundrelationer

Förstå vad kundresan är, lär dig arbeta med kundresor och hur resultatet används. Boken väcker tankar kring kundcentrering och varför det är viktigt!

Margareta Boström, Stefan Friberg

Policyhandboken

Vägledning för att frigöra företagets fulla förmåga

Här finns 100 exempel på policyer i alfabetisk ordning. Du får veta vilka frågor som behöver besvaras i dokumenten, vilka dokument som behövs och hur de kan vägleda företaget.

Gustaf Wettergren

För-påverkan

Ett helt nytt sätt att övertyga och påverka

Efter världssuccén med Påverkan (Influence) har Robert Cialdini nu fokus på hur du förbereder åhörare på att ta emot budskapet innan du levererar det.

Robert Cialdini

Maxa snacket

så når du framgång genom digital kommunikation

Här delar kommunikationsexperten Zingmark lättillgängligt med sig av erfarenheter av att driva förändring inom digital kommunikation. Den vänder sig till dig som vill göra ditt företag mer kommunikativt och rustat för framtiden.

Karin Zingmark

Lojala kunder

Fånga potentialen mellan kundmötena

Inger Roos

Big Data

Smarta data och smart analys för bättre beslutsfattande och bättre resultat

Bernard Marr

Möt kunden öga mot öga

Nyckeln till lönsamma uppdrag genom VIVA!-modellen

Ulla-Lisa Thordén

Svenska skrivregler

Svenska skrivregler i sin efterlängtade 4:e upplaga.

Ola Karlsson

Planerad kommunikation

En heltäckande beskrivning av effektivt arbete med kommunikation som strategiskt ledningsstöd. En av Sveriges mest lästa böcker inom kommunikation, fler än 35 000 sålda ex.

Peter Erikson

Coachboken

En grundläggande genomgång av de färdigheter och förhållningssätt en coach behöver för att lyckas.

Maria Gerlofson, Anja Lindberg

Sida 1 av 8