Läromedel   Gymnasium     Försäljning och kundservice Gy25

Gymnasium | Gy25

Försäljning och kundservice

Ett förnyat läromedel anpassat till Gy25, med bekant struktur och layout från tidigare utgivning inom Försäljnings- och serviceprogrammet.

icon Uppdaterat och målgruppsanpassat innehåll med fokus på tillgänglighet och läsbarhet.
icon En mängd uppgifter av varierande karaktär och av olika svårighetsgrad. Innehåller grupp- och fältuppgifter samt apl-uppdrag.
icon Ett gediget lärarmaterial med facit, PPT-material och extra uppgifter
resource-not-found
resource-not-found

Kommande utgivning för Gy25

Lanseras 2025

  • Försäljning och kundservice nivå 1 Lärarhandledning (nedladdningsbar)

Lanseras 2026

  • Försäljning och kundservice nivå 2 Fakta och uppgifter

Snart kan du prova alla nyheter!

Missa inte möjligheten att prova alla nya läromedel för Gy25! Prenumerera på vårt nyhetsbrev och bli meddelad direkt när du kan bläddra digitalt i böckerna, samt när du kan beställa utvärderingsexemplar.

Prenumerera här

I serien

Tryckt bok

Boken är en kombinerad fakta- och uppgiftsbok.

Onlinebok

En digital version av den tryckta boken.

Lärarhandledning

Lärarmaterialet vänder sig till alla undervisande lärare, oavsett erfarenhet. Det innehåller exempelvis presentationsmaterial, samt facit till läromedlets uppgifter. Nedladdningsbar.

resource-not-found

Digital träff 3/4-25

Missade du webbinariet?

Missade du vårt webbinarium där vi presenterade utgivningen och gick igenom vad som är nytt för försäljnings- och serviceprogrammet? Här kan du ta del av en sammanfattning!

Till sammanfattningen
resource-not-found

Serien har en form och struktur som påminner mycket om den tidigare utgivningen för Försäljnings- och serviceprogrammet. Innehållet har dock uppdaterats för att reflektera de nya ämnesplanerna och deras betygskriterier. Uppgifterna är fortfarande märkta, men nu enbart baserat på betygsnivå. Istället för att vara märkta utifrån specifika förmågor, är uppgifterna nu organiserade under rubriker som är kopplade till de förmågor och kunskaper som eleverna förväntas utveckla inom ämnet.

Prova Försäljning och kundservice enligt Gy25

Tryckta böcker provar du genom att bläddra direkt på skärmen, digitala produkter provar du genom att beställa en provlicens.

Provperioden är 4 veckor för både tryckta och digitala produkter.

resource-not-found

Tryckt bok Fakta och uppgifter

resource-not-found

Tryckt bok Fakta och uppgifter

Missa inga nyheter

Prenumerera på Libers nyhetsbrev för att se och prova den nya utgivningen, få inspiration, erbjudanden och inbjudningar till event.

Prenumerera